Site de informare a Achiziţiilor Publice

Cumpărări Directe - Expirate

Obiectul achiziţiei Data limita de depunere a ofertei Institutia Mentiuni Documentele achizitiei
Achizitionarea dispozitiv de distrugator a documentelor 19/04/2019 - 00:00
„Amenajare trotuare în comuna Zetea”– lucrări necesare finalizării investiției - remedieri[SCN1040695/29.03.2019] 18/04/2019 - 15:00
Achizitionarea unor echipamente 18/04/2019 - 00:00
Achizitionarea vopsele 18/04/2019 - 00:00
Modernizare DJ 138, sectorul km 17+427-19+930[SCN1040218/22.03.2019] 16/04/2019 - 15:00
Servicii de informare si publicitate pentru proiectul „Reabilitare DJ131 – DJ133 – DJ137A - LOT3 DJ131 KM 38+621–54+984; DJ133 KM 25+000-41+866; DJ137A KM 0+000-16+000„[SCN1041058/04.04.2019] 16/04/2019 - 15:00
Utilaje bucatarie si sectii medicale[ADV1072003] 16/04/2019 - 13:00
Achizitionarea unor materiale de constructii 15/04/2019 - 15:27
Reabilitare sistem rutier pe DJ138A, km 0+000 – 5+250[SCN1040356/25.03.2019] 15/04/2019 - 15:00
Servicii de salubrizare la Policlinica Miercurea Ciuc, situată la str. Mikó, nr. 1 15/04/2019 - 14:00
Servicii de salubrizare a zonei verzi si a parcarilor in jurul Policlinicii Miercurea Ciuc, situată la str. Mikó, nr. 1 15/04/2019 - 14:00
Achizitia directa de medalii 15/04/2019 - 12:00
Achizite directa de diverse articole decorative 15/04/2019 - 12:00
Achizitionarea de accesorii pentru aparate audio si video - suport auto pentru telefon si bluetooth 12/04/2019 - 10:00
Achizitie directa de articole de catering de unica folosinta 12/04/2019 - 10:00
Campania de informare şi conștientizare a publicului, în cadrul proiectului Fazarea proiectului Sistem de Management Integrat al Deșeurilor în Județul Harghita[CN1009699/07.03.2019] 11/04/2019 - 15:00
ARANJAMENTE FLORALE 5 (CINCI) COROANE DI FLORI NATURALE DIN 22 FIRE 11/04/2019 - 12:00
Servicii de tehnologie a informațiilor IT&C[SCN1040453/26.03.2019] 10/04/2019 - 15:00
Curatare pomi fructiferi[ADV1071052] 10/04/2019 - 13:00
Achizitie directa pentru diverse produse alimentare 10/04/2019 - 10:00
Achizitionare de imbracamintel de lucru 10/04/2019 - 00:00
Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru realizarea obiectivului de investiții „Construire 2 case de tip familial și a unui centru de consiliere și suport pentru copil și familie” 09/04/2019 - 23:00
Execuţie lucrări de reabilitare, inclusiv furnizare echipamente cu montaj aferente lucrărilor de investiţii ”Reabilitare Grădiniţa Aranyalma” din Municipiul Miercurea-Ciuc[SCN1040338/25.03.2019] 09/04/2019 - 15:00 Vor fi acceptate doar ofertele depuse pe SEAP. 
Acord-cadru de serviciii pentru „Întreținerea curentă pe timp de iarnă a drumurilor județene din județul Harghita, în perioada 2019- 2021"[CN1009470/28.02.2019] 08/04/2019 - 15:00
Achizitionarea lucrarri de raparatii la garsoniere 08/04/2019 - 11:53
Construire trotuare lângă drumurile județene din comuna Ditrău[SCN1039709/15.03.2019] 05/04/2019 - 15:00
Construire trotuar pe lângă drumul județean, în comuna Ciumani, județul Harghita[SCN1039529/13.03.2019] 04/04/2019 - 15:00
Achizitionarea unui dispozitiv de inregistrare voce USB 04/04/2019 - 12:00
achiziționarea directă a serviciilor de formare profesională pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Harghita 03/04/2019 - 15:00
Închiriere ecran LED de mari dimensiuni 01/04/2019 - 23:30
SERVICII DE REPARARE A PNEURILOR, INCLUSIV MONTARE ȘI ECHILIBRARE 29/03/2019 - 12:00
Achizitionarea de diferite scaune 29/03/2019 - 10:00
Furnizare accesorii si componente electronice 29/03/2019 - 09:00
Furnizare de echipamente video 26/03/2019 - 09:00
Achizitionarea produse din plastic 26/03/2019 - 00:00
Masini industriale de spalat rufe[ADV1067446] 25/03/2019 - 13:00
Servicii de medicina muncii[ADV1067695] 25/03/2019 - 13:00
Achizitionarea unor echipamente de retea - access point 25/03/2019 - 12:00
Achizitionarea unor unelte si scule 25/03/2019 - 00:00
Achizitionarea unor echipamente si accesorii pentru computer - baterii si SSD pentru laptop 22/03/2019 - 12:00
Servicii de reparare si de intretinere cazane HERZ[ADV1067333] 21/03/2019 - 13:00
Carti de biblioteca[ADV1067543] 21/03/2019 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com 
Schimbare tamplarie PVC[ADV1067049] 20/03/2019 - 13:00
Achizitionarea unui proiector 20/03/2019 - 12:00
Achizitionarea unor espresoare de cafea 20/03/2019 - 10:00
Achiziționarea unui program de registratura și asigurarea mentenanței programului 19/03/2019 - 16:00
Schimbare senzor centrala termica[ADV1066343] 15/03/2019 - 13:00
Achizitionarea unui proiector 15/03/2019 - 12:00
Achizitionarea unor echipamente electrice 15/03/2019 - 12:00
Achizitionarea unor servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul, la sediul CJH. 15/03/2019 - 12:00
Achizitie directa pentru diverse produse alimentare 15/03/2019 - 12:00
Achizitie directa de articole de catering de unica folosinta 15/03/2019 - 12:00
Reabilitarea termică a blocurilor de locuințe în vederea ridicării performanței energetice: bloc str. Culmei nr. 13, bloc str. Iancu de Hunedoara nr. 33 ABC, bloc str. Iancu de Hunedoara nr. 35 AB[SCN1038358/25.02.2019] 12/03/2019 - 15:00 Vor fi acceptate doar ofertele depuse pe SEAP!
Achizitionarea unor servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul, la sediul CJH. 12/03/2019 - 12:00
Furnizare cantar platforma[ADV1065741] 11/03/2019 - 13:00
Consumabile pentru aparat de electroterapie[ADV1064666] 08/03/2019 - 13:00 In documentul "Solicitare oferta Consumabile aparat electroterapie", dimensiunea electrozilor 150 x 175 mm se corecteaza in 115 x 175 mm.
„Construire locuițe de serviciu pentru medici”– proiectare -execuție[SCN1037436/11.02.2019] 06/03/2019 - 15:00
Furnizarea solutiei lichide AdBlue 06/03/2019 - 10:00
Cartuse de toner pentru imprimanta[ADV1064548] 05/03/2019 - 13:00
Acord-cadru de lucrări pentru „Întreținere curentă și periodică pe timp de vară pe drumurile județene - județul Harghita, pentru perioada 2019-2020”[CN1008562/28.01.2019] 04/03/2019 - 15:00
Achizitionarea unui proiector 04/03/2019 - 12:00
Detergenti profesionali pentru spalatorie si bucatarie[ADV1064207] 01/03/2019 - 13:00
Achiziționarea unui echipament de sonorizare - mixer amplificat 01/03/2019 - 12:00
Achizitionarea diverse masini, echipamente si accesorii de birou 01/03/2019 - 12:00
Achizitionare servicii postale si post mesager 2019 28/02/2019 - 15:30
Achizitie servicii postale in sistem de curierat rapid 28/02/2019 - 15:30
Servicii de proiectare studiu de solutie 28/02/2019 - 11:00
Servicii medicale stomatologice[ADV1063791] 27/02/2019 - 13:00
Produse parafarmaceutice[ADV1063603] 26/02/2019 - 13:00
Achizitionarea servicii de reparare scannere 26/02/2019 - 12:00
Achizitie directa de servicii de transport rutier specializat de pasageri 25/02/2019 - 16:45
Servicii de informare si publicitate pentru proiectul „Reabilitare DJ131 – DJ133 – DJ137A - LOT3 DJ131 KM 38+621–54+984; DJ133 KM 25+000-41+866; DJ137A KM 0+000-16+000[SCN1036717/01.02.2019] 25/02/2019 - 15:00
Construire sala de sport la Scoala Gimnaziala Petőfi Sándor[SCN1037402/11.02.2019] 25/02/2019 - 15:00 Vor fi acceptate doar ofertele depuse prin intermediul SICAP. 
Achizitie directa pentru diverse produse alimentare 20/02/2019 - 13:00
Achizitie directa de articole de catering de unica folosinta 20/02/2019 - 13:00
Servicii de reparare și întreținere a autovehiculelor și a echipamentelor conexe pe o perioadă de 16 luni[SCN1036484/29.01.201] 18/02/2019 - 15:00
Utilaje spalatorie, bucatarie si sectii medicale[ADV1062102] 18/02/2019 - 13:00
Servicii medicale stomatologice[ADV1062188] 18/02/2019 - 13:00
Achizitionarea unor articole de menaj 16/02/2019 - 10:00
Achizitionarea unor servicii de evacuare a apelor reziduale, de eliminare a deseurilor, de igienizare si servicii privind mediul, la sediul CJH. 13/02/2019 - 12:00
Aparatura de iluminat si lampi electrice[ADV1061484] 12/02/2019 - 13:00
Org.vizitelor, la ferme de prod.a laptelui și/sau la unități de cond., amb., la unități de procesare a laptelui, la sediul coop.de prod.de lapte, la stațiuni de creștere a bov., la lab.de profil în cad.Progr.pentru școli – imp.măsuri ed.pentru 2018-2019[SCN1036226/23.01.2019] 11/02/2019 - 15:00
„Execuţie lucrări de reabilitare, inclusiv furnizare echipamente cu montaj aferente lucrărilor de investiţii ”Reabilitare Grădiniţa Aranyalma” din Municipiul Miercurea-Ciuc”[SCN1036202/23.01.2019] 11/02/2019 - 15:00 Vor fi acceptate doar ofertele depuse pe SICAP.
„Execuţie lucrări de reabilitare, inclusiv furnizare echipamente cu montaj aferente lucrărilor de investiţii ”Reabilitare Grădiniţa Aranyalma” din Municipiul Miercurea-Ciuc”[SCN1036202/23.01.2019] 11/02/2019 - 15:00 Vor fi acceptate doar ofertele depuse pe SICAP.
„Execuţie lucrări de reabilitare, inclusiv furnizare echipamente cu montaj aferente lucrărilor de investiţii ”Reabilitare Grădiniţa Aranyalma” din Municipiul Miercurea-Ciuc”[SCN1036202/23.01.2019] 11/02/2019 - 15:00 Vor fi acceptate doar ofertele depuse pe SICAP.
Dezinsectie, dezinfectie, deratizare[ADV1061143] 11/02/2019 - 13:00
Achizitionarea unor materiale de constructii 11/02/2019 - 11:00
Servicii de reparare si de intretinere sisteme de detectie fum, sisteme antiefractie, sisteme supraveghere video si sistem de control acces[ADV1060867] 08/02/2019 - 13:00
Servicii de verificare a echipamentului de prevenire si stingere a incendiului 08/02/2019 - 11:00
Politici contabile pentru institutii publice[-] 07/02/2019 - 10:00
Construire trotuar pe lângă drumul județean, în comuna Ciumani, județul Harghita[SCN1034889/09.01.2019] 05/02/2019 - 15:00
Servicii de asigurare pentru autovehicule 04/02/2019 - 09:00
Politici contabile pentru institutii publice[-] 01/02/2019 - 10:00
Servicii de proiectare RK retele de canalizare[ADV1058228] 31/01/2019 - 13:00
Asigurarea de risc a cladirilor[ADV1059992] 31/01/2019 - 13:00
Furnituri de birou[ADV1060015] 31/01/2019 - 13:00
Achizitionarea de lanturi antiderapante pentru autovehicule 31/01/2019 - 10:00
Servicii conexe tiparirii[ADV1059993] 31/01/2019 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com 
Achizitionarea de pneuri pentru autovehicule 29/01/2019 - 10:00
„Construire locuițe de serviciu pentru medici”– proiectare -execuție[SCN1034232/27.12.2018] 28/01/2019 - 15:00
Servicii de informare si publicitate pentru proiectul „Reabilitare DJ131 – DJ133 – DJ137A - LOT3 DJ131 KM 38+621–54+984; DJ133 KM 25+000-41+866; DJ137A KM 0+000-16+000[SCN1034278/27.12.2018] 28/01/2019 - 15:00
Achizitionarea unor incarcatoare pentru laptop 28/01/2019 - 12:00
Politici contabile pentru institutii publice[-] 25/01/2019 - 12:00
„Construire trotuare lângă drumurile județene din comuna Ditrău”[[SCN1034198/27.12.2018] 23/01/2019 - 15:00
Furnizare apa potabila[ADV1059016] 23/01/2019 - 13:00 Apa potabila la bidoane de 19 litri si 16 dozatoare in custodie.
Saci menajeri[ADV1059029] 23/01/2019 - 13:00
Analize medicale de laborator[ADV1059040] 23/01/2019 - 13:00
INFORMATIA HAGHITEI 3 ABONAMENTE 11 (UNSPREZECE) LUNI 2019 23/01/2019 - 12:00
Reamenajarea şi extinderea Spitalului Judetean de Urgentă Miercurea Ciuc – lucrări în continuare necesare finalizării proiectului[SCN1034150/27.12.2018] 22/01/2019 - 15:00
Servicii de reparare și întreținere a autovehiculelor și a echipamentelor conexe pe o perioadă de 16 luni[SCN1034152/27.12.2018] 21/01/2019 - 15:00
Materiale sanitare[ADV1058504] 21/01/2019 - 13:00 Manusi, masti, prosoape unica folosinta, cearceaf unica folosinta, botosei unica folosinta, halat unica folosinta si scutece adulti
Amenajare trotuare în comuna Zetea - lucrări necesare finalizării investiției - remedieri[SCN1033677/20.12.2018] 17/01/2019 - 15:00
Achizitionarea unor servicii de fotocopiere 14/01/2019 - 12:00
Achizitionarea servicii de intretinere ascensorului 750 kg 14/01/2019 - 12:00
Achizitionarea servicii de intretinere ascensoare 14/01/2019 - 12:00
Achiziionarea unor serv. de testare , analiza si consultare tehnica RSVTI 11/01/2019 - 12:00
Furnizarea fructelor și amestecurilor de legume, pentru preșcolarii din grădinițele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate și pentru elevii din înv.primar și gimn.de stat și particular, la niv.jud.HR în anul 2018-19 în cadrul prg.pt.șc.[CN1007156/05.12.2018] 10/01/2019 - 15:00
Servicii conexe tiparirii[ADV1057479] 10/01/2019 - 14:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitionarea unor lucrari de reparatii la cazanul de incalzire central la sediul CJH 10/01/2019 - 12:00
Carti de biblioteca[ADV1057355] 09/01/2019 - 14:06 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Furnizare medicamente[SCN1031837] 04/01/2019 - 15:00
Paine si alte alimente[SCN1032957] 04/01/2019 - 15:00
Servicii de catering 29/12/2018 - 14:21
Servicii de dezvoltare a unui sistem de monitorizare a sarcinilor pe baza sistemelor existente folosind baza de date ale acestuia [ADV1056811] 27/12/2018 - 16:00
„Amenajare trotuare în comuna Zetea”– lucrări necesare finalizării investiției - remedieri[ SCN1033677/20.12.2018] 22/12/2018 - 14:52
Servicii legislative online pe anul 2019 20/12/2018 - 12:00
Servicii de mentenanta a programului lapte-corn 20/12/2018 - 12:00
Servicii de telefonie mobila si internet mobil pe anul 2019 20/12/2018 - 10:00
Carti de biblioteca[ADV1056563] 20/12/2018 - 08:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitionarea de furnituri birou 19/12/2018 - 23:30
Achizitionarea de materiale sanitare 19/12/2018 - 22:00
Proceduri contabile pentru institutii publice[-] 19/12/2018 - 14:00
Carti de biblioteca[ADV1056319] 19/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Carti de biblioteca[ADV1056344] 19/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Aranjamente florale pe anul 2019 18/12/2018 - 10:00
Servicii prestate de tehnicieni audio pe anul 2019 18/12/2018 - 10:00
Servicii de spălătorie și de curățătorie uscată pe anul 2019 18/12/2018 - 10:00
Servicii de reparare a pneurilor, inclusiv montare și echilibrare pe anul 2019 18/12/2018 - 10:00
Flori tăiate pe anul 2019 18/12/2018 - 10:00
Servicii de producție film de informare 18/12/2018 - 10:00
Cadouri și recompense 18/12/2018 - 10:00
Serviciu de organizare expoziții, de târguri ți de congrese 18/12/2018 - 10:00
Amenajare trotuare în comuna Zetea”– lucrări necesare finalizării investiției - remedieri[[SCN1028455/23.11.2018] 17/12/2018 - 15:00
Carti de biblioteca[ADV1055704] 17/12/2018 - 11:29 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Cuptoare cu microunde[ADV1055565] 17/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Echipament de bucatarie industriala[ADV1055569] 17/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Abonamente la reviste si ziare[ADV1055779] 17/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Remedierea defectiunilor la instalatia electrica, sediul 2 al inspectoratului 14/12/2018 - 23:30
Prestare de servicii de medicina muncii 14/12/2018 - 11:00
Prestare de servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de control al accesului si pontaj 14/12/2018 - 10:00
Achizitionarea directa de produse informative si promovare. 13/12/2018 - 16:00
Diverse masini, echipamente si accesori de birou[ADV1054901] 13/12/2018 - 12:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitionare cutii de arhivare 13/12/2018 - 12:00
Servicii de arheologie în zona Ciuc 13/12/2018 - 10:00
Servicii de arheologie în zona Odorhei 13/12/2018 - 10:00
Servicii de arheologie în zona Gheorgheni 13/12/2018 - 10:00
Servicii de procesare de date arheologice în zona Odorhei 13/12/2018 - 10:00
Servicii de procesare de date arheologice în zona Ciuc 13/12/2018 - 10:00
Achizitionare de materiale pentru curatenie 12/12/2018 - 23:30
Achizitionarea de furnituri birou 12/12/2018 - 23:30
Prospectarea pieței privind serviciile de cazare la hotel pe perioada 7-9 iunie 2019 și 23-28 iunie 2019 12/12/2018 - 23:00
Achizitionarea directa de produse informative si de promovare. 12/12/2018 - 16:00
Pompe circulatie[ADV1054767] 12/12/2018 - 13:00
Servicii de intretinere centrala telefonica pe anul 2019 12/12/2018 - 12:00
Achizitionarea de materiale pentru constructii 11/12/2018 - 23:30
Servicii de telefonie mobila si internet mobil pe anul 2019[ADV1054171] 11/12/2018 - 14:00
ABONAMENT MONITORUL OFICIAL PARTEA I SEMESTRUL I 2019 11/12/2018 - 12:00
Achizitionarea prosoape 11/12/2018 - 12:00
Achizitionarea unor articole igienica- sanitare 11/12/2018 - 12:00
Achizitionarea diverse masini, echipamente si accesorii de birou 11/12/2018 - 12:00
Abonamente la reviste si ziare[ADV1054516] 11/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Abonamente la reviste si ziare[ADV1054525] 11/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitionare de COMPUTER BIROU 10/12/2018 - 23:30
Achizitionarea de imprimanta laser monocrom A4 10/12/2018 - 23:30
Servicii de dezvoltare a unui sistem on-line de eliberare al autorizațiilor speciale de transport cod CPV: 72230000-6 Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)[ADV1053465] 10/12/2018 - 16:00
Achizitionarea unor accesorii pentru echipamente audio si video - adaptor multiport 10/12/2018 - 12:00
Furnizare mobilier de birou 10/12/2018 - 12:00
Servicii tipografice[ADV1054167] 10/12/2018 - 12:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati la adresa de e-mail: seap.bibliotecahr@gmail.com
Accesorii pentru echipamente audio si video - microfoane si trepiede 10/12/2018 - 12:00
Servicii de internet fix 10/12/2018 - 10:00
Pachete software pentru baze de date[ADV1053956] 07/12/2018 - 15:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitionare de vesminte populare 07/12/2018 - 11:00
Abonamente la reviste si ziare[ADV1053827] 07/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Abonamente la reviste si ziare[ADV1053889] 07/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Abonamente la reviste si ziare[ADV1053897] 07/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
”Dronă cu cameră 4k și telecomandă” 07/12/2018 - 09:00
Servicii de dezvoltarea unui sistem online despre investiții pe baza sistemului existent folosind baza de date al acestuia[ADV1052916] 06/12/2018 - 16:00
Achizitionarea directa de produse informative si de promovare. 06/12/2018 - 16:00
Achizitionarea directa de servicii pentru evenimente. 06/12/2018 - 13:00
Achiziţionarea directă de pachete de echipament informatic şi accesorii de birou 06/12/2018 - 12:00
Achiziționare directă de produse informative și de promovare 06/12/2018 - 12:00
Achiziția directă de perfecționare a personalului cu tema „Noile provocări psihosociale ale familiei de astăzi și impactul acestora asupra performanței profesionale. Tu poți să ții pasul?” în perioada 10.12.2018 – 14.12.2018. 05/12/2018 - 15:00
Furnizare de ziare - Ziarul Financiar 05/12/2018 - 10:00
Furnizare ziare - Monitorul Oficial 05/12/2018 - 10:00
Furnizare alimente[SCN1028149] 04/12/2018 - 15:00 Documentatia de atribuire este disponibilia in SICAP (https://sicap-prod.e-licitatie.ro).
Contract de achizitii case de marcat[ADV1052124] 04/12/2018 - 12:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Furnizare ziare - Szekelyhon si Kronika 04/12/2018 - 10:00
Furnizare ziare - Informatia Harghitei 04/12/2018 - 10:00
Furnizare de ziare - Hargita Nepe 04/12/2018 - 10:00
serviciile de supraveghere a lucrărilor de Protejare a conductelor de transport gaze naturale Romgaz din zona obiectivului de investiții ”Modernizare sistem rutier pe DJ 134A, DN 13C - Şoimoşu Mic – Cristuru Secuiesc, km 7+518 – 15+484” (proiectare și exe 03/12/2018 - 16:00
Achizitionarea unor accesorii pentru echipamente audio si video - adaptor multiport 03/12/2018 - 12:00
Abonamente la reviste si ziare[ADV1052524] 03/12/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană cu tema „Managementul priorităților, timpului şi stresului. Impactul asupra performanței organizaționale în perioada 02.12.2018 – 09.12.2018.” 02/12/2018 - 22:00
Org.vizitelor, la ferme de prod.a laptelui și/sau la unități de cond., amb., la unități de procesare a laptelui, la sediul coop.de prod.de lapte, la stațiuni de creștere a bov., la lab.de profil în cad.Progr.pentru școli – imp.măsuri ed.pentru 2018-2019[SCN1025074/08.11.2018] 29/11/2018 - 15:00
Achizitie buldoexcavator[SCN1026386/14.11.2018] 29/11/2018 - 15:00
Servicii de traducere sincron 29/11/2018 - 14:35
Achizitionarea de pneuri pentru autovehicule 29/11/2018 - 12:00
Achizitionarea unor lucrari de instalatii electrice 29/11/2018 - 12:00
Achizitionare travertin 29/11/2018 - 10:00
Achizitionarea unor articole de menaj 29/11/2018 - 10:00
Servicii de consultanță privind analiza și planificarea a sistemelor de informații din cadrul Consiliului Județean Harghita în scopul realizării unui plan tehnic pentru un sistem on-line integrat de informații[ADV1048411] 28/11/2018 - 16:00
Furnizare Ambulanta A2[SCN1026942] 27/11/2018 - 15:00 Documentatia de atribuire este disponibila in SICAP (https://sicap-prod.e-licitatie.ro)
achizitie ”Dronă cu cameră 4k si telecomandă” 27/11/2018 - 09:00
Servicii de reparare și întreținere a autovehiculelor și a echipamentelor conexe pe o perioadă de 16 luni în perioada 2018 – 2019[[SCN1024623/06.11.2018] 26/11/2018 - 15:00
Carti de biblioteca[ADV1050681] 26/11/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Abonamente la reviste si ziare[ADV1050883] 23/11/2018 - 14:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitionarea hartie pentru fotocopiere 23/11/2018 - 12:00
Achizitionarea unor dosare 23/11/2018 - 12:00
Servicii de protocol si catering[ADV1050653] 23/11/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Servicii de masa[ADV1050660] 23/11/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Abonamente la reviste si ziare[ADV1050728] 23/11/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană pe tema „Managementul schimbării, strategia instituției și comunicare eficientă în perioada 09.12.2018 – 16.12.2018.” 22/11/2018 - 14:00
Furnizare mobilier 22/11/2018 - 12:00
Software de protectie antivirus informatic 21/11/2018 - 23:30
Carti de biblioteca[ADV1050086] 21/11/2018 - 15:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
APARAT DE CONTROL SI DE TESTARE (APARAT ETILOTEST (ALCOOLTEST)) 21/11/2018 - 12:00
APARATE ELECTRICE DE COMUTARE SAU DE PROTECTIE A CIRCUITELOR ELECTRICE 21/11/2018 - 12:00
LICENTE MICROSOFT OFFICE BUSINESS 2019 21/11/2018 - 12:00
Produse informative si de promovare 21/11/2018 - 12:00
Achizitionarea unei aeroterme, unei plite electrice 21/11/2018 - 12:00
Servicii de tiparire si livrare[ADV1050002] 21/11/2018 - 11:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Servicii de cazare[ADV1049834] 20/11/2018 - 11:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
servicii de supraveghere a lucrărilor de Protejare a conductelor de transport gaze naturale Romgaz din zona obiectivului de investiții ”Modernizare sistem rutier pe DJ 134A, DN 13C - Şoimoşu Mic – Cristuru Secuiesc, km 7+518 – 15+484” 19/11/2018 - 23:59
achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană pe tema „Managementul schimbării, strategia instituției și comunicare eficientă în perioada 09.12.2018 – 16.12.2018.” 19/11/2018 - 16:00
Furnizare pneuri pentru autoturisme 19/11/2018 - 12:00
Achizitionarea unui polizor unghiular cu acumulatori (flex) 19/11/2018 - 00:00
Carti de biblioteca[ADV1048737] 16/11/2018 - 15:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Articole de birou[ADV1049066] 16/11/2018 - 15:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Articole de birou[ADV1049081] 16/11/2018 - 15:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Cartuse de toner 15/11/2018 - 11:26
Achizitionarea unor aparate de uz casnic - plita 14/11/2018 - 12:00
Achizitionarea unor imprimante multifunctionale 14/11/2018 - 12:00
Produse de curatenie[ADV1048080] 14/11/2018 - 11:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Carti de biblioteca[ADV 1048061] 14/11/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Studiul de Fezabilitate privind „Realizarea unei clădiri noi pentru secțiile Pneumologie și Boli infecțioase” la Spitalul Județean de Urgență Miercurea Ciuc[SCN1023009/29.10.2018] 13/11/2018 - 15:00
Lucrari instalare sisteme de acces[ADV1047338] 13/11/2018 - 13:00
Articole de birou[ADV1047360] 13/11/2018 - 11:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Servicii de înregistrare/reînnoire nume domenii de tip .ro 12/11/2018 - 16:00
Achizitie buldoexcavator[SCN1022413/25.10.2018] 12/11/2018 - 15:00
Achizitionarea materiale pentru lucrari de constructii 12/11/2018 - 12:00
Achizitionare unor materiale electrice 12/11/2018 - 12:00
Achizitionarea unor lucrari de reparatii instalatii sanitare la imob. apartinatoare CJH 11/11/2018 - 11:00
Servicii pentru evenimente 08/11/2018 - 09:50
Achizitionarea unor computere portabile (laptopuri) 07/11/2018 - 12:00
Achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană cu tema „Managementul priorităților, timpului şi stresului. Impactul asupra performanței organizaționale în perioada 02.12.2018 – 09.12.2018.” 06/11/2018 - 16:00
Proiect tehnic pentru obiectivul de investiție: „REABILITARE DJ 131–DJ 133–DJ 137A LOT 3–DJ 131 KM 38+621-54+984; DJ 133 KM 25+000 - 41+866; DJ 137A KM 0+000-16+000”[[CN1004359/19.09.2018]] 05/11/2018 - 15:00
Servicii de publicitate în presa scrsă[SCN1021362/19.10.2018] 05/11/2018 - 15:00
Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor 05/11/2018 - 12:00
Pachete software pentru creare documente ( 3 licente Microsoft Office Business 2016 eng 32/64 bit ) 05/11/2018 - 12:00
Achizitionarea unui aparat de control si testare - etilotest 05/11/2018 - 12:00
Achizitionarea unor programe informatice 02/11/2018 - 10:00
Org.vizitelor,la ferme de prod.a laptelui și/sau la unități de condiționare, amb.,la unități de proc.a laptelui, la sediul coop.de prod.de lapte,la stațiuni de creștere a bovinelor, la lab.de profil în cad Progr.pentru școli – impl.măsuri ed.2018-19[SCN1020893/17.10.2018] 31/10/2018 - 15:00
Servicii de colectare, transport și neutralizare a cadavrelor și deșeurilor de origine animală nedestinată consumului uman provenite din gospodăriile crescătorilor individuali de animale la nivelul județului Harghita [ADV1044417] 31/10/2018 - 12:00
Achizitionarea de mobilier - Masa cu picioare rabatabile 30/10/2018 - 12:00
Achizitionarea unor echipamente si accesorii pentru computer 30/10/2018 - 10:00
„Amenajare trotuare în comuna Zetea”– lucrări necesare finalizării investiției[SCN1019596/09.10.2018] 29/10/2018 - 15:00
Material textil[ADV1044053] 29/10/2018 - 13:00
Achizitionarea unor telefoane mobile 29/10/2018 - 12:00
Carti de biblioteca[ADV1041704] 29/10/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitionarea echipamente de birou 29/10/2018 - 09:00
servicii de monitorizare flota prin GPS pentru perioada noiembrie 2018-aprilie 2019[ADV1044195] 29/10/2018 - 09:00
Carti de biblioteca[ADV1043792] 26/10/2018 - 15:00 Operatorii economici interesati vor putea accesa si descarca Necesitatile minime obligatorii si Solicitarea de oferta, de pe site-ul http://achizitiipublice.judetulharghita.ro/cumpararidirecte/ Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Produse informative și promovare 26/10/2018 - 11:06
Carti de biblioteca[ADV1043719] 26/10/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană cu tema „Performanța în administrația publică. Aspecte și soluții pentru dezvoltarea sectorului public în perioada 25.11.2018 – 02.12.2018.” 25/10/2018 - 16:00
Achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană cu tema Egalitate de șanse și tratament în perioada 11.11.2018 – 18.11.2018. 25/10/2018 - 16:00
Carti de biblioteca[Adv1043253] 25/10/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Consumabile birou 24/10/2018 - 12:00 Va ruga trimiteti oferta Dvs. pe adresa szentannaiskola@gmail.com
„Extindere galerie de artă și expoziții la sediul Consiliului Județean Harghita – expertiza tehnică”, și stabilirea soluțiilor tehnice necesare realizării a proiectului 23/10/2018 - 23:59
Achizitie lemne foc fag pentru centrale termica 23/10/2018 - 11:00 Va rugam trimiteti oferta Dvs. pe adresa szentannaiskola@gmail.com
Achizitie cherestea atelier tamplarie 23/10/2018 - 11:00 Va rugam trimiteti oferta Dvs. pe adresa szentannaiskola@gmail.com 0,40Va rugam trimiteti
Achizitionare unor produse de curatat 22/10/2018 - 11:00
Achizitionarea unor programe informatice 19/10/2018 - 12:00
Carti de biblioteca[ADV1040705] 18/10/2018 - 15:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitionare unor lucrari de zugraveli 18/10/2018 - 12:00
Achizitionarea unor stampile 18/10/2018 - 12:00
Achizitionarea de pneuri pentru autovehicule 18/10/2018 - 12:00
Vehicule de jucarie[ADV1042064] 18/10/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Servicii de colectare, transport și neutralizare a cadavrelor și deșeurilor de origine animală nedestinată consumului uman provenite din gospodăriile crescătorilor individuali de animale la nivelul județului Harghita[ ADV1040305] 17/10/2018 - 16:00
Furnizare de echipamente si accesorii pentru DVR 16/10/2018 - 10:00
Achiziționarea unor cărți de specialitate[-] 16/10/2018 - 00:00
Campania de informare şi conștientizare a publicului, în cadrul proiectului Fazarea proiectului Sistem de Management Integrat al Deșeurilor în Județul Harghita[CN1003978/07.09.2018] 15/10/2018 - 15:00
Lucrari zona CFR privind proiectul „Modernizare DJ 126, km 0+000 - 5+650”[SCN1017608/25.09.2018] 15/10/2018 - 15:00
Servicii de transport cai 13/10/2018 - 08:17
Materiale promoționale 13/10/2018 - 08:12
Achizitionarea unor accesorii pentru echipamente audio si video 12/10/2018 - 12:00
Materiale curatenie 12/10/2018 - 12:00 Va rugam trimiteti oferta Dvs. pe adresa szentannaiskola@gmail.com
Hartie igienica si dozator sapun lichid 12/10/2018 - 12:00 Va rugam sa trimiteti oferta Dvs, pe adresa szentannaiskola@gmail.com
Achiziţia directă de materiale promoţionale din cadrul programului „Conferinţă digitală IT-C" pe anul 2018 11/10/2018 - 16:00
Achizitionarea produselor de curatenie 11/10/2018 - 12:00
Hartie de tiparit 11/10/2018 - 12:00
Achizitionarea de lampi si aparate de iluminat 11/10/2018 - 12:00
Achizitionarea articolelor de birou 11/10/2018 - 12:00
Achizitionarea de pneuri pentru autovehicule 11/10/2018 - 12:00
Achizitionare cort pentru evenimente 11/10/2018 - 12:00
Achizitia publica a unor telefoane mobile 11/10/2018 - 12:00
Achizitionarea de diverse scaune 11/10/2018 - 12:00
Servicii de consultanță privind analiza și planificarea a sistemelor de informații din cadrul Consiliului Județean Harghita în scopul realizării unui plan tehnic pentru un sistem on-line integrat de informații 11/10/2018 - 12:00
Achizitionarea unor computere portabile (laptopuri) 10/10/2018 - 23:30
Achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 2 persoanE pe tema Managementul resurselor umane și noutăți legislative în perioada 11.11.2018 – 18.11.2018. 10/10/2018 - 14:00
Achizitionare de perdele verticale 10/10/2018 - 12:00
Achizitionare aparate de aer conditionat 10/10/2018 - 12:00
Achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 2 persoane cu tema Integritate publică și combaterea corupției în perioada 14.10.2018 – 19.10.2018. 10/10/2018 - 10:00
Org.vizitelor, la ferme de prod.a laptelui și/sau la unități de cond., amb., la unități de procesare a laptelui, la sediul coop.de prod.de lapte, la stațiuni de creștere a bov., la lab.de profil în cad.Progr.pentru școli – imp.măsuri ed.pentru 2018-2019[SCN1017799/25.09.2018] 09/10/2018 - 15:00
Studiul de Fezabilitate privind „Realizarea unei clădiri noi pentru secțiile Pneumologie și Boli infecțioase” la Spitalul Județean de Urgență Miercurea Ciuc[SCN1017809/25.09.2018] 09/10/2018 - 15:00
Achiziționarea de aparate de uz casnic - ventilatoare 09/10/2018 - 12:00
Achiziționarea unor acumulatoare pentru surse neîntreruptibile de curent electric (UPS) 08/10/2018 - 09:00
Achizitionarea unor stampile 05/10/2018 - 11:00
Achiziția publică a serviciilor de evaluare cantitativă și valorică a materialelor recuperabile rezultate în urma demolării ”Podului peste Târnava Mare pe DJ137, km 12+260, satul Porumbenii Mari, comuna Porumbeni” 03/10/2018 - 23:30
Achizitionarea unor accesorii pentru echipamente audio si video 03/10/2018 - 12:00
Achizitionarea unor echipamente si accesorii pentru computer 03/10/2018 - 12:00
Achizitionarea directa de produse informative si de promovare. 02/10/2018 - 15:00
Servicii de audit financiar pentru proiectul „REABILITARE DJ 131 – DJ 133 – DJ 137A LOT 3 – DJ 131 KM 38+621 - 54+984; DJ 133 KM 25+000 - 41+866; DJ 137A KM 0+000 - 16+000” SMIS 115755[ADV1037402] 01/10/2018 - 23:30
Reabilitare DJ 136, km 17+925 - 18+550[[SCN1016113/14.09.2018] 01/10/2018 - 15:00
Achizitia unor telefoane mobile 01/10/2018 - 12:00
Achizitionarea lucrari de amenajare si instalatii electrice 01/10/2018 - 12:00
Achizitionarea diverse masini, echipamente si accesorii de birou 28/09/2018 - 12:00
Carti de biblioteca[ADV1037167] 28/09/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Servicii de formare profesională pentru 1 persoană pe tema „Performanţa în administaţia publică în perioada 14.10.2018 — 21.10.2018." 25/09/2018 - 12:00
Servicii medicale stomatologice[ADV1035838] 24/09/2018 - 13:00
Achizitonarea de traversa si covor 24/09/2018 - 12:00
Dezvoltarea unui sistem online despre investiții pe baza sistemului existent folosind baza de date al acestuia. 21/09/2018 - 14:00
sistem de urmărire a sarcinilor pe baza sistemelor existente folosind baza de date ale acestuia 21/09/2018 - 14:00
Achizitionare pistol jet pentru aparat de inalta presiune 21/09/2018 - 12:00
serviciile de asigurare a 6 (șase) Certificate digitale aplicate asupra 6 portaluri realizate în cadrul proiectelor SMIS 48427, 48429, 48432, pentru o perioadă de 1 an, începând cu 15 octombrie 2018 20/09/2018 - 23:59
servicii de consultanță privind gestionarea proiectelor, cu scopul întocmirii cereri de finanțare de proiecte și a anexelor, în cadrul P.O.R. 2014-2020, Axa prioritară 8 - Dezvoltarea infrastructurii sanitare şi sociale, Prioritatea de investiții 8.1 – 20/09/2018 - 23:59
Lucrari zona CFR privind proiectul „Modernizare DJ 126, km 0+000 - 5+650”[SCN1014435/30.08.2018] 20/09/2018 - 15:17
Achizitionare unor materiale sanitare 20/09/2018 - 12:00
Servicii tipografice si servicii conexe[ADV1034968] 20/09/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitii directe privind servicii de productie spot tv 20/09/2018 - 10:00
dezvoltarea a unui modul de gestionare a procedurilor formale a formularisticii și proceselor interne de lucru. 19/09/2018 - 15:00
Achizitionarea diverse masini, echipamente si accesorii de birou 19/09/2018 - 12:00
Achizitionarea unor televizoare 19/09/2018 - 09:00
Achizitionarea servicii de consultanta in protectia contra riscurilor 18/09/2018 - 12:00
Servicii de sonorizare 18/09/2018 - 07:45
Reamenajarea şi extinderea Spitalului Judetean de Urgentă Miercurea Ciuc – lucrări în continuare necesare finalizării proiectului[SCN1008751/26.07.2018] 17/09/2018 - 15:00
Achizitionarea de aparate de uz casnic - calorifer electric 17/09/2018 - 12:00
Servicii de publicitate 14/09/2018 - 08:22
Amenajare trotuare în comuna Zetea - lucrări necesare finalizării investiției[SCN1013764/24.08.2018] 13/09/2018 - 15:00
Reabilitare DJ 136, km 17+925 - 18+550[SCN1014290/29.08.2018] 13/09/2018 - 15:00
servicii de elaborare a unui studiu de coexistență în vederea emiterii avizelui de amplasament favorabil al C.N.T.E.E. Transelectrica S.A. – Sucursala de Transport Sibiu pentru investiția „Modernizare DJ 125A, km 8+900-11+500” 13/09/2018 - 14:00
Achizitionarea unor piese de schimb pentru imprimante multifunctionale Toshiba 13/09/2018 - 12:00
Achizitionarea de diferite produse chimice pentru intretinerea autovehiculelor 13/09/2018 - 12:00
Materiale promotionale 13/09/2018 - 11:23
Servicii de publicitate 13/09/2018 - 11:01
Achiziționarea de furaje de cai 13/09/2018 - 10:59
Servicii de transport persoane 13/09/2018 - 10:54
Servicii de promovare evenimente 13/09/2018 - 10:19
Achiziționarea de furaje de cai 13/09/2018 - 10:06
elaborarea unor studii de coexistență în vederea emiterii avizelor de amplasament favorabil al S.D.E.E. Transilvania Sud S.A. și C.N.T.E.E. Transelectrica S.A. – Sucursala de Transport Sibiu pentru investiția „Reabilitare sistem rutier pe DJ 136A, km 14+8 12/09/2018 - 12:00
Furnizarea cartușelor de tonere și pieselor de schimb (cilindri, cuptoare, kit de curățare, kit de transfer, kit de mentenanță, recipient toner rezidual, etc) pentru copiatoare Konica Minolta Bizhub [SCN1013011/21.08.2018] 10/09/2018 - 15:00
Achizitionare de mobilier 10/09/2018 - 12:00
Achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană pe tema Comportament si conduită publică, în perioada 16.09.2018 – 23.09.2018. 07/09/2018 - 12:00
Achizitionare de steaguri 07/09/2018 - 12:00
Achiziția directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană pe tema Administrația publică din România în context european. Aplicații practice și modele comparate în perioada 09.09.2018 – 16.09.2018. 06/09/2018 - 14:00
Achizitionarea unor prelate impermeabile 05/09/2018 - 12:00
Servicii de evaluare a unor imobile 04/09/2018 - 23:30
achiziționarea instalării și mentenanței unui sistem on-line de eliberare al autorizațiilor speciale de transport 31/08/2018 - 12:00
Servicii tiparire si livrare voucher vacanta[ADV1031783] 31/08/2018 - 10:00
Echipamente video - sisteme de stabilizare pentru telefon mobil 31/08/2018 - 09:00
Servicii de elaborare de proiecte, altele decât pentru lucrările în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020 30/08/2018 - 03:00
Servicii de transport rutier specializat de pasageri cu autobuz în vederea asigurării deplasării membrilor delegaţiei la vizita oficială în judeţul Tolna, Ungaria în perioada 31 august-3 septembrie 2018 29/08/2018 - 14:00
Achizitionarea unor accesorii pentru echipamente audio si video 28/08/2018 - 10:00
Achiziția pentru cărți tipărite 28/08/2018 - 10:00
Achiziţia directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană pe tema Performanța în administrația publică în perioada 14.10.2018-21.10.2018 27/08/2018 - 12:00
Carti de biblioteca[ADV1030266] 24/08/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Amenajare trotuare în comuna Zetea - lucrări necesare finalizării investiției[SCN1009473/03.08.2018] 23/08/2018 - 15:00
servicii de cazare[ADV1030178] 23/08/2018 - 13:00
Achizitionarea servicii de asigurare pentru autovehicule [ADV1030028] 23/08/2018 - 10:00
Achiziționarea serviciilor de elaborare de proiecte, altele decât pentru lucrările de construcție în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020 21/08/2018 - 12:00
Furnizare Saci menajeri[ADV1029506] 20/08/2018 - 13:00
Servicii tipografice si servicii conexe[ADV1028904] 14/08/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Amenajare Ambulatoriu la parter și etajul 1 al clădirii Policlinică din Miercurea-Ciuc - elaborare DALI[ADV1028196] 14/08/2018 - 09:00
Achizitionarea Reviste de specialiate 08/08/2018 - 23:59
Achizitionarea unor Carti de specialitate 08/08/2018 - 23:00
Achizitionarea unor accesorii pentru echipamente de audio si video[ADV1027185] 08/08/2018 - 00:02
Protejarea conductelor de transport gaze naturale Romgaz din zona obiectivului de investitii ”Modernizare sistem rutier pe DJ 134A, Soimosu Mic – Cristuru Secuiesc, km 7+518 – 15+484” (proiectare si executie)[SCN1008050/18.07.2018] 06/08/2018 - 15:00
Achizitii directe privind servicii de cazare[ADV1027705] 06/08/2018 - 13:00
servicii de cazare 06/08/2018 - 12:00
Achizitii directe privind servicii de cazare[ADV1027280] 03/08/2018 - 13:00
Achiziţia directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană pe tema Sistemul național de achiziții publice, noutăți și modificări legislative 03/08/2018 - 11:00
Achizitii directe privind elaborarea planului de actiune din cadrul proiectului CD-ETA "Collaborative Digitization of Natural and Cultural Heritage"[ADV1027235] 03/08/2018 - 10:00
Achiziţia directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană pe tema Sistemul național de achiziții publice, noutăți și modificări legislative 02/08/2018 - 16:00
servicii de supreveghere a lucrărilor necesare finalizării investiției pentru „Lucrări necesare eliminării efectelor ploilor abundente care au afectat pe DJ 132, la Km 38+450 zidul de sprijin din gabioane” 31/07/2018 - 16:00
Achizitionarea unor materiale de constructii 31/07/2018 - 12:00
Servicii de asigurare a imobilelor si bunurilor[ADV1026758] 31/07/2018 - 10:00
Servicii de reparare si intretinere a aparatelor de aer conditionat 31/07/2018 - 09:00
Furnizare materiale sanitare[ADV1026308] 30/07/2018 - 13:00 Achizitia este impartita pe loturi, se poate depune oferta pt. unul sau mai multe loturi.
Achiziţia directă de servicii de formare profesională pentru 1 persoană pe tema Managementul timpului, priorităţilor şi stresului[ADV1026217] 27/07/2018 - 14:00
Achizitionarea a 5 acumulatori sursa UPC [ADV1025065] 27/07/2018 - 12:00
Achizitionarea a 2 calculatoare de birou cu sistem de operare Windows 10 Pro[ADV1025156] 27/07/2018 - 12:00
Achizitionarea a unui frigider cu congelator[ADV1025135] 27/07/2018 - 12:00
Achizitionarea a 2 scari portabile[ADV1025147] 27/07/2018 - 12:00
Achizitii directe privind servicii de cazare[ ADV1026227] 27/07/2018 - 12:00
Sistem de stabilizare pentru telefon mobil[ADV1025678] 25/07/2018 - 12:00
Aparat anti somn[ADV1025685] 25/07/2018 - 12:00
Acces la doua platforme[ADV1025699] 25/07/2018 - 12:00
Achizitionarea a 2 bucati de baterii pentru laptop[ADV1025715] 25/07/2018 - 12:00
Achizitionarea directa de produse informative si de promovare. 25/07/2018 - 10:00
servicii de expertiză tehnică ”Refacere și consolidare corp drum pe DJ 134A, sector km: 9+770-9+810, afectată de alunecare de teren”[ADV1024574] 24/07/2018 - 23:59
Servicii de consultanță privind gestionarea proiectelor, cu scopul întocmirii cererilor de finanțare de proiecte și a anexelor aferente, în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 6: Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de impor[ADV1024963] 23/07/2018 - 23:59
Servicii de evaluare cantitativă și valorică a pietrelor cubice recuperate în urma derulării lucrării ”Reabilitare sistem rutier pe DJ135, km 63+100-74+210 de la DJ136B până la Cobătești DN13C, județul Harghita, pe o lungime aproximativă de 300m”[ADV1025265] 23/07/2018 - 23:30
Reamenajarea şi extinderea Spitalului Judetean de Urgentă Miercurea Ciuc – lucrări în continuare necesare finalizării proiectului[SCN1005323/21.06.2018] 23/07/2018 - 15:00
Achizitii directe privind servicii de sonorizare[ADV1025102] 23/07/2018 - 09:00
Consultanta servicii financiare[ADV1024188] 20/07/2018 - 13:00
Achizitii directe privind realizarea si editarea produselor informative si de promovare [ ADV1024568] 19/07/2018 - 11:00 CLARIFICĂRI Întrebare: Intrebarea pentru specificatii tehnice: format finit 165 x75 mm. (75mm ni se pare o dimensiune nerealista) ? Continutul lucrarii este transmis de beneficiar, in format de tipar? Răspuns: 1. Referitor la întrebările din e-mailul Dumneavoastră prin prezenta Vă informăm că Formatul finit este de 165x75 mm pentru Ghid turistic de buzunar prins cu clips plastic, în formă de bocanci, conform specificațiilor tehnice din Necesitățile minime obligatorii. 2. Referitor la conținutul lucrării, conform necesităților minime obligatorii Furnizorul se ocupă de proiectarea, editarea și tipărirea materialelor publicitare de promovare.  
Carti de biblioteca[ADV1023790] 16/07/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Servicii de evaluare cantitativă și valorică a pietrelor cubice recuperate în urma derulării lucrării ”Reabilitare sistem rutier pe DJ135, km 63+100-74+210 de la DJ136B până la Cobătești DN13C, județul Harghita, pe o lungime aproximativă de 300 m”[ADV1022153] 12/07/2018 - 23:30
Achizitionarea a unui televizor color[ADV1022776] 11/07/2018 - 12:00
Servicii de proiectare – “Reparații capitale și schimbare de destinație la imobilul din str. Tompa László nr. 34A.” din municipiul Odorheiu Secuiesc[ADV1021828] 10/07/2018 - 23:59 Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze servicii de proiectare conform legistlatiei actuale HG 907/2016, care va contine fazele „DALI,DTAC,PT+DE” pentru Reparatii capitale si schimbare de destinatie la imobilul din str. Tompa László nr. 34A, din municipiul Odorheiu Secuiesc. Informaţii suplimentare pot fi obținute pe adresa de e-mail sardi.tamas@odorhei.ro
Achizitionarea hartie igienica[ADV1022218] 10/07/2018 - 14:00
Achizitionarea de imbracaminte de protectia muncii[ADV1022454] 10/07/2018 - 14:00
Elaborare PUZ pentru zona centrală protejată[ADV1021766] 09/07/2018 - 23:59 Elaborarea P.U.Z. pentru Z.C.P. este necesară pentru detalierea prevederilor P.U.G. și a R.L.U., pentru a arăta funcțiunile, lotizările și rezolvarea problemelor în detaliu la U.T.R. Informaţii suplimentare pot fi obținute de pe link-ul http://www.udvarhely.ro/?post_type=public-procurement&p=37309&preview=true
Reactualizare PUZ Csalóka Odorheiu Secuiesc[ADV1021732] 09/07/2018 - 23:59 Pentru zona numită Csalóka situată în partea de Sud a mun. Odorheiu Secuiesc a fost aprobat un plan urbanistic zonal, dar datorită dezvoltării pe piața imobiliară din ultimii 20 ani, zona a suferit modificări, iar în prezent documentația aprobată în anul 1996 nu mai poate fi pusă în aplicare. Informaţii suplimentare pot fi obținute de pe link-ul  http://www.udvarhely.ro/?post_type=public-procurement&p=37295&preview=true sau adresa de e-mail sardi.tamas@odorhei.ro
Furnizare peleti[CN1000978] 09/07/2018 - 15:00 Documentatia este disponibila in SICAP/SEAP.
Burghiu de săpat gropi pentru tractor[ADV1021710] 09/07/2018 - 15:00
Sistem de stabilizare pentru telefon mobil[ADV1021680] 09/07/2018 - 14:00
Aparat anti somn[ADV1021661] 09/07/2018 - 12:00
Servicii de supraveghere a continuării lucrărilor ,,Reamenajarea etajului 2 şi extinderea prin supraetajare a corpului C al clădirii Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea Ciuc” [ADV1021304] 09/07/2018 - 09:00
Achiziție directă pentru produse informative și de promovare 09/07/2018 - 09:00
Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor în cadrul proiectului „REABILITARE DJ 131 – DJ 133 – DJ 137A LOT 3 – DJ 131 KM 38+621 - 54+984; DJ 133 KM 25+000 - 41+866; DJ 137A KM 0+000 - 16+000” SMIS 115755[ADV1020845] 06/07/2018 - 23:59
serviciile de expertiză tehnică pentru „Refacere și consolidare corp drum pe DJ 113B km: 3+450-3+850, afectată de alunecare de teren”[ADV1021009] 06/07/2018 - 23:59
servicii de expertiză tehnică pentru „Refacere și consolidare corp drum pe DJ 131, sector km: 44+050-44+250, afectat de alunecare de teren”[ADV1021021] 06/07/2018 - 23:59
servicii de expertiză tehnică pentru „Refacere și consolidare corp drum pe DJ 136, poziția km:23+475”[ADV1021023] 06/07/2018 - 23:59
serviciile de expertiză tehnică pentru „Refacere și consolidare corp drum, zona de protecție și de siguranță pe DJ 137A, sector 5+750-5+850, afectată de alunecare de teren”[ADV1021028] 06/07/2018 - 23:59
Servicii de telefonie fixa si fax[ADV1020345] 05/07/2018 - 12:00
servicii de cazare [ADV1020966] 04/07/2018 - 13:00
Servicii de asigurare pentru autovehicule[ADV1021215] 04/07/2018 - 09:00
Achiziții directe privind servicii de cazare[ADV1021335] 03/07/2018 - 13:00
Servicii de proiectare si expertize tehnice[SCN1005038] 02/07/2018 - 15:00 Procedura se deruleaza prin intermediul SEAP/SICAP.
serviciul de realizare al unui Studiu de fezabilitate pentru "Reabilitarea unor imobile pentru înființare Incubator de afaceri în Orașul Cristuru Secuiesc pentru proiectul POR 2014-2020, Axa 2, Prioritatea de investiții 2.1.B – Incubatoare de afaceri”[ADV1021003] 02/07/2018 - 12:00
Lemn de foc pentru bazele salvamont din judetul Harghita[ADV1021102] 02/07/2018 - 12:00
Servicii de lichidator[ADV1014364] 30/06/2018 - 16:00
Cartuse de toner pentru imprimanta[ADV1020349] 29/06/2018 - 13:00
Servicii de traducere/interpretariat[ADV1019353] 29/06/2018 - 12:00
Tusiere[ADV1020574] 29/06/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Servicii de proiectare (DALI) aferente obiectivului Creșterea eficienței energetice a Palatului Administrativ al județului Harghita, situat în Miercurea Ciuc, Piața Libertății nr. 5, județul Harghita, aparținând domeniului public al județului Harghita[SCN1004442/14.06.2018] 28/06/2018 - 15:00
Achiziţia publica pentru lucrari de reparatii generale[ADV1019460] 28/06/2018 - 12:00
Servicii de inspecție tehnică, întreținere și reparații pentru autoturisme[55420/19.06.2018] 27/06/2018 - 10:00
Furnizarea unor aparate audio si video - radio CB si antena CB[ADV1019362] 25/06/2018 - 23:30
Actualizarea proiectului „Modernizare drum județean pe DJ 131A, Comănești-Mărtiniș, km 10+150-16+775”[SCN1004068/11.06.2018] 25/06/2018 - 15:00
Achizitionarea de diverse scaune[ADV1018742] 22/06/2018 - 12:00
Carti de biblioteca[ADV1018890] 22/06/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achizitionarea materiale pentru lucrari de constructii[ADV1018020] 21/06/2018 - 16:00
Achizitionarea lucrari de reparatii la sistemul de incalzire la cladiri aflate in adm. CJH[ADV1018203] 21/06/2018 - 16:00
Servicii de reparare si de intretinere statie tratare apa[ADV1017992] 21/06/2018 - 13:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: servicii de transport rutier cod CPV: 60100000-9[ADV1018731] 21/06/2018 - 10:00
Achiziții directe privind achiziționarea produselor informative și de promovare (DVD)[ADV1018413] 21/06/2018 - 09:00
Achizitionare dosare[ADV1017620] 20/06/2018 - 16:00
Achizitionarea diverse masini, echipamente si accesorii de birou[ADV1017680] 20/06/2018 - 16:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: servicii de restaurant şi de servire a mancarii,cod CPV: : 55300000-3[ADV1018241] 20/06/2018 - 10:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: Servicii prestate de pensiuni care ofera cazare cu mic dejun inclus, cod CPV: 55270000-3[ADV1018233] 20/06/2018 - 10:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: Servicii de inchiriere de locuinţe mobilate pe termen scurt cod CPV: 55250000-7[ADV1018224] 20/06/2018 - 10:00
servicii de supraveghere pentru ”Pod peste Târnava Mare pe DJ 137, km 12+260, satul Porumbenii Mari, comuna Porumbeni”[ADV1017240] 19/06/2018 - 23:59
Servicii de asigurare de răspundere civilă auto[ADV1018375] 19/06/2018 - 16:00
Achiziții directe privind servicii de cazare[ADV1018179] 19/06/2018 - 13:00
Achizitionarea unui pachet cu baze de date ale firmelor din Romania[ADV1017519] 19/06/2018 - 12:00
servicii de proiectare (DALI) aferent investiţiei ” Lucrări de reabilitare şi reamenajare a Vilei nr. 25 în localitatea Băile Homorod”[ADV1016572] 18/06/2018 - 23:59
servicii de proiectare (DALI) aferent investiţiei ” Lucrări de reabilitare şi reamenajare a Vilei nr. 15 în localitatea Băile Homorod”[ADV1016623] 18/06/2018 - 23:59
servicii de proiectare (DALI) aferent investiţiei ” Lucrări de reabilitare şi reamenajare a Vilei nr. 23 în localitatea Băile Homorod”[ADV1016615] 18/06/2018 - 23:59
servicii de proiectare (DALI) aferent investiţiei ” Lucrări de reabilitare şi reamenajare a Vilei nr. 24 în localitatea Băile Homorod”[ADV1016881] 18/06/2018 - 23:59
servicii de proiectare (DALI) aferent investiţiei ” Lucrări de reabilitare şi reamenajare a Vilei nr. 16 în localitatea Băile Homorod”[ADV1016916] 18/06/2018 - 23:59
Achizitia a trei buc. autovehicule noi[SCN1003284/04.06.2018] 18/06/2018 - 15:00
Achiziții directe privind servicii de promovare prin activarea bannerelor electronice[ADV1017775] 18/06/2018 - 12:00
Carti de biblioteca[ADV1016138] 18/06/2018 - 10:00 Pentru informatii suplimentare si clarificari va rugam sa va adresati Ia adresa de e-mail seap.bibliotecahr@gmail.com
Achiziții directe privind realizarea și editarea materialalor de promovare ( bannere publicitare )[ADV1017756] 18/06/2018 - 10:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: sevicii de radio si de televiziune, cod CPV: 92200000-3[ADV1017812] 18/06/2018 - 10:00
Schimbarea geamurilor aflate în incinta imobilului Dispensar medical Patinoar, cu geamuri termopan cu tâmplărie din PVC (Execuție)[ADV1015424] 15/06/2018 - 23:30
Accesorii pentru echipamente audio ai video[ADV1016667] 15/06/2018 - 12:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: Lana naturala cod CPV: 19281000-9[ADV1017695] 15/06/2018 - 10:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: servicii de sonorizare cod CPV: 48952000-6[ADV1017689] 15/06/2018 - 10:00
Achiziții directe privind achiziționarea produselor informative și de promovare (DVD)[ADV1017288] 15/06/2018 - 09:00
Achizitionarea de vesminte populare[ADV1015257] 14/06/2018 - 23:30
Furnizare mobilier de birou[ADV1016743] 14/06/2018 - 23:30
Achizitionarea de aranjamente florale[ADV1014662] 14/06/2018 - 12:00
Achizitionarea unui boiler electric si radiatoare electrice[ADV1014686] 14/06/2018 - 12:00
Achizitionarea a unui televizor color[ADV1015136] 14/06/2018 - 12:00
Servicii de supravegherev pentru lucrare "Drenaj si hidroizolatie subsol la baza salvamont din Harghita Bai" - Diriginte de santier[ADV1016066] 14/06/2018 - 12:00
Servicii de supravegherev pentru lucrare "Realizare foraj pentru alimentarea cu apa a bazei salvamont din Harghita Madaras" - Diriginte de santier[ADV1016062] 14/06/2018 - 12:00
servicii de publicitate - realizare (imprimare), asigurarea locației de amplasare, afișare exterioară, montare, respectiv demontare bannere[ADV1016720] 14/06/2018 - 10:00
Furnizare de cărți[ADV1016340] 13/06/2018 - 12:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: materiale publicitare, cod CPV: 22462000-6[ADV1016419] 13/06/2018 - 10:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: servicii tipografice, cod CPV: 79810000-5[ADV1016402] 13/06/2018 - 10:00
SOLICITARE DE OFERTA Referitor la: materiale publicitare, cod CPV: 22462000-6[ADV1016393] 13/06/2018 - 10:00
servicii de expertiză tehnică pentru stabilirea soluțiilor tehnice necesare realizării investiției ”Extindere galerie de artă și expoziții la sediul Consiliului Județean Harghita”[ADV1014931] 12/06/2018 - 23:59
Servicii de catering în orașul Miercurea Ciuc[ADV1016063] 12/06/2018 - 14:30 Oferta financiară se depune în catalogul SEAP pănă la data de 12 iunie, 2018, ora: 14.30 Oferta tehnică și Declarația privind conflictul de interese se va transmite la adresa de e-mail: office@hagyomany.ro până la aceeași dată, indicând poziția ofertei financiare din CE (catalogul electronic din SEAP)
Servicii de catering în orașul Gheorgheni[ADV1016152] 12/06/2018 - 14:30 Modalități de depunere a ofertei: Oferta financiară se depune în catalogul SEAP pănă la data de 12 iunie, 2018, ora: 14.30 Oferta tehnică și Declarația privind conflictul de interese se va transmite la adresa de e-mail: office@hagyomany.ro până la aceeași dată, indicând poziția ofertei financiare din CE (catalogul electronic din SEAP)
Încărcător pentru laptop[ADV1015157] 12/06/2018 - 12:00
Servicii de catering la orașul Odorheiu Secuiesc[ADV1016078] 12/06/2018 - 12:00 Modalități de depunere a ofertei: Oferta financiară se depune în catalogul SEAP pănă la data de 12 iunie, 2018, ora: 12.00 Oferta tehnică și Declarația privind conflictul de interese se va transmite la adresa de e-mail: office@hagyomany.ro până la aceeași dată, indicând poziția ofertei financiare din CE (catalogul electronic din SEAP)
Pachet servicii de cazare hotelieră în centrul orașului Odorheiu Secuiesc[ADV1015886] 12/06/2018 - 08:30 Modalități de depunere a ofertei: Oferta financiară se depune în catalogul SEAP pănă la data de 12 iunie, 2018, ora: 8.30 Oferta tehnică și Declarația privind conflictul de interese se va transmite la adresa de e-mail: office@hagyomany.ro până la aceeași dată, indicând poziția ofertei financiare din CE (catalogul electronic din SEAP)